Şimdiye dek alışılmamış bir vali , adeta bir belediye başkanının çalışma prensipleri görev ve sorumluluklarını da omuzlarına alıp sırtlanan bir isim . Göreve başladığı ilk gün "Masa başında oturanlardan olmayacağım" demişti, geçen zaman sayın vali beyin ne kadar haklı olduğunu bize gösterdi . Keşke gönül isterdi bir çoğunun Kars'lı hemşehrilerimizin oluşturduğu Kars'ta bulunan ve şehrimizi bir adım daha öteye taşıyacak olan önemli kamu kurumları, stk'lar ve diğer tüm kuruluşların müdürleri, amirleri ve yöneticileri de "Bizde masa başında oturmayacağız" diyebilseler.
Amaçları var oldukları kurumlarda, koltuklarını korumak birilerine şirin gözükmek adına suya sabuna dokunmadan zaman geçirmek olmasa. Daha yaşanılabilir bir Kars için Vali Doğan'ın bu azimli çalışmalarına destek olabilseler, ellerini taşın altına koyabilseler.

