Kış Lastiği Zorunluluğu 5 Aya Çıkarıldı!
Trafik güvenliğini artırmak ve mevsim şartlarına daha uygun bir uygulama sağlamak amacıyla kış lastiği kullanım süresi uzatıldı.
Önceden 1 Aralık - 1 Nisan tarihleri arasında zorunlu olan kış lastiği uygulaması, yapılan yeni düzenlemeyle 15 Kasım - 15 Nisan tarihleri arasını kapsayacak şekilde değiştirildi.
Bu değişiklikle birlikte kış lastiği takma zorunluluğu 4 aydan 5 aya çıkarılmış oldu. Yetkililer, bu düzenlemenin özellikle ani hava değişimleri ve kış koşullarının erken başlamasıyla birlikte oluşan riskleri azaltmayı hedeflediğini belirtti.
Yeni uygulama, 15 Kasım 2025 tarihi itibariyle geçerli olacak.

