Arpaçay’da Koç Katım Geleneği Coşkuyla Sürdürüldü
Arpaçay ilçesine bağlı Koç Köyü’nde yetiştiriciler tarafından düzenlenen Koç Katım Töreni, İl Müdürü Enver Aydın’ın katılımıyla büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi.
Bereketin simgesi elmalarla süslenip rengarenk boyanan koçların sürülere katılmasıyla, bölgenin kadim geleneği bu yıl da renkli görüntülere sahne oldu. Üreticilerin dayanışma ruhu, birlik mesajı ve bereket dilekleri törene damga vurdu.
Törene katılan yetiştiriciler, geleneği yaşatmanın mutluluğunu paylaşırken, Koç Katım sezonunun hayırlı ve bereketli geçmesi temennisinde bulundu.









