TÜRKİYE
Yayınlanma : 20 Kasım 2025 22:30
Düzenleme : 20 Kasım 2025 22:48

Ahmet Arslan Düzce Üniversitesi’nde Deniz Hukuku ve Teknolojileri Sempozyumunda

Ahmet Arslan Düzce Üniversitesi’nde Deniz Hukuku ve Teknolojileri Sempozyumunda
Yerel ve ulusal ölçekte saha çalışmalarını sürdüren 65. Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan, Düzce Üniversitesi tarafından düzenlenen 1. Uluslararası Deniz Hukuku ve Teknolojileri Sempozyumu’na onur konuğu olarak katıldı.

Ahmet Arslan Düzce Üniversitesi’nde Deniz Hukuku ve Teknolojileri Sempozyumunda

Yerel ve ulusal ölçekte saha çalışmalarını sürdüren 65. Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan, Düzce Üniversitesi tarafından düzenlenen 1. Uluslararası Deniz Hukuku ve Teknolojileri Sempozyumu’na onur konuğu olarak katıldı.

Üniversitede düzenlenen programda Arslan’a, son başbakan Binali Yıldırım ve eski bakan İsmet Yılmaz da eşlik etti. Üç isim, sempozyum kapsamında denizcilik sektörünün geleceğine ilişkin değerlendirmelerde bulunarak Türkiye’nin deniz hukuku ve teknolojileri alanında atması gereken adımlara dair görüşlerini paylaştı.

Arslan, etkinliğin ülkenin denizcilik vizyonuna katkı sunmasını dileyerek başarılı bir sempozyum organizasyonu için emeği geçenlere teşekkür etti.